Tuesday, April 06, 2010

Jass koolis

ühel päevaol, kui mina peitsisin kapi uksi tuli jass minuga rääkima. Ja jutt läks koolide peale. Jass küsis: Emme kas sa tead mis koolis ma käinud olen?
E: Laulukoolis.
J: Ei, värvimise koolis. Meile õpetati seal värvmist.
E: Oo. Kus see värvimise kool oli.
J: See oli ..eeee... Raplas. Ja siis ma olen käinud veel auto juhtimise koolis. See oli Tartus. Ja akende tegemise koolis. See oli Nõmmel. Ja siis ma olen käinud dinosauruste voolimise koolis. See oli ka Nõmmel. Ja siis ma olen käinud söögi tegemise koolis ja söömis koolis ka. See oli Tartus. Ja siis ma olen käinud ekskavaatori koolis. Ja siis ma käisin ralli auto juhtimise koolis. See oli Tartus. Ja diivani kokku panemise koolis. Ja siis ma olen käinud laulu koolis ka.
E: Jah seda ma tean et sa laulmise koolis käid. See on vanalinnas eks.
J: ei see on teine laulukool. SEe on nõmmel.
E: Soh. mis kool sul seal on.
J: Noh seal ma käisin kui sind veel ei olnud ja mina väike olin.
Ja neid koole kus Jass käinud oli, oli veelgi. Igatahes kui ta tõesti need kõik läbi käinud on, siis poleks meil mingit probleemi teha asju söögitegemisest kosmoserakettideni. Igatahes sattus ta väga väga hoogu oma koolidega.

No comments: