Friday, February 12, 2010

joosep 1 kuu ja mõned päevad

Tegelikult peaks sellised postitused kirjutama ikka sis kui kuu on möödas aga näe... Kuna meil on selline tõsisema mõtlemise ja olemisega poja, siis postitus ka veidi hiljem. Milline see meie uus poja siis on... Selline asju sügavalt kaaluv ja mõtlev vist. Ma arvan et ta on väga täpselt teadlik, mida ta tahab. Kuigi minule on selline mõtlikus ja aeglasem olek väga harjumatu.
Aga mida veel. Tegelikult ajendas mind seda asja kirjutama see, et ühel päeval umbes nädal tagasi ma avastasin, et ta pole enam väike vastsündinu. Vaid kuidagi kohe suur ja asjalik. Juba selline, et võiks jalad alla võtta ja minna. Päris seda ta küll veel ei tee. Nüüd ta juba hoiab pead. Põrandal kõhuli eriti ei viitsi pead tõsta vist aga ega meil väga vist harjutamist pole olnud. SÜles hoiab pead. Keerab end ühele küljele ja vaatab mis venna teeb. Enamasti vasakule küljele. Venna on üldse tegija. MInuarust Jasperit Jooseb jälgib, minust ja teistest on tal veel suht suva. KUigi nüüd on ta juba ka nädalakese vahetevahel naeratanud ärkvel olles mulle.
ja magamisest. Mulle vahel tundub, nagu ma poleksi ema olnud varem. NO ei oska mina oma last magama panna :) Viimasel ajal eelistab joosep õhtuti ainult minu süles magada. Seevastu öösel magab väga pikalt. Minuarust täna lausa 12 kuni 7ni hommikul. No ja mina emana avastasin alles nädal tagasi, et õues või külmas koridoris magab laps palju paremini kui toas. Üllatus mis sugune eks :) Kuigi õhtul ei taha ta ka seal magada hästi. JU on siis need esimesed ärevused, mis nii vanadel beebidel olema pidid. Et jõuab kohale, et nüüd polegi ema kõhus vaid suures maailmas.
Ja Joosep räägib ka natuke. Hästi vaikselt ja hoolega peab kuulama. Eks vist ikka siis kui midagi olulist on öelda, mitte niisama.
kusjuures nüüd jäi poja mul süles magama ja sain ta voodisse panna ilma et ta ülesse ärkaks. Äkki on asi selles, et mina liiga kärsitu ja tema väga põhjalik. Ka magamisega, et magama jäämine võtabki aega vähemalt pool tundi ja varem ei saagi teda kuhugi panna. Aga siis tuleks vist koju mingi köögi robot võtta, kes vahepea Jasperiga ümber ahju jookseks, sest no pool tundi magama jäämiseks on Jasperiga koos olles selgelt liiga palju. Tuleb kohaneda...

Lisa 10 minutit hiljem
Ei jäänud magama. 10 minutit ja nutt lahti. Ju siis on seltskondlik ja tahab isegi magades kellegiga koos olla. Süüa oli ka vaja kuigi pool tundi tagasi alles söödi

No comments: