Wednesday, January 03, 2007

Targad lapsed

Vahel on mul tunne, et Jasper teab ja oskab kõike. Ta lihtsalt ei pea vajalikuks kõike meile demonstreerida. Tema silmad on kavalad ja krutskeid täis. Juba praegu, kui ta peakohale lennukina tõsta vaatab ta uurival pilgul mööda tuba ja plaanib tulevasi krutskeid.
No ja ikkagi on mul iga päev tunne, et ta oskab rääkida ka, aga ei pea ka seda veel väga vajalikuks. tänane vestlus meie vahel oli järgmine
Jasper: Õueeee
mina vastu: me ju käisime õues, poes olime ja puha.
Jasper: Veeel

Ja ma loodan, et ma ei hakka hulluks minema kui ma tema suust selliseid sõnu kuulen. Aga hea ettekujutusvõime on mul muidugi alati olnud. Ja äkki on siin Tarmo käsi mängus, kellele ma ükspäev kurtsin, et kui Jasper varsti vastu rääkima ei hakka kaotan ma oma jutupauniku võimed ära. Kaua sa räägid, kui keegi ei vasta.

No comments: